Amsterdam, 3 marca 2015 – TomTom (TOM2) ogłosił współpracę z Hyundai Motor w Europie. Kierowcy koreańskiej marki uzyskają przez najbliższe 7 lat dostęp do najlepszych w swojej klasie usług connected, począwszy od debiutu nowego modelu SUV-a Tucson w drugiej połowie 2015 r.
Użytkownicy samochodów Hyundai otrzymają za pośrednictwem pokładowej nawigacji dostęp do takich usług TomTom, jak: Traffic, Fotoradary, Lokalne Wyszukiwanie oraz Prognozy Pogody. Kierowcy będą mogli uniknąć wydłużenia czasu podróży dzięki stale aktualizowanym informacjom o natężeniu ruchu drogowego i utrudnieniach. Ponadto otrzymają powiadomienia o fotoradarach, raporty pogodowe, a także szczegółowe informacje o lokalnych atrakcjach, sklepach, serwisach i firmach.
„W Hyundai staramy się zapewnić więcej niż oczekują nasi klienci” – skomentował Jochen Sengpiehl, Wicedyrektor Marketingu w Hyundai Motor Europe. „W tym roku zmienimy wizerunek naszej marki wprowadzając zupełnie nowy model Tucson. Usługi TomTom LIVE to doskonały wybór, by wzbogacić doświadczenia naszych użytkowników z systemami informacji o ruchu drogowym”.
„Jesteśmy dumni, że dostarczymy usługi TomTom Traffic oraz Travel użytkownikom samochodów Hyundai z pokładową nawigacją w Europie i Rosji” – powiedział Jan-Maarten de Vries, Wicedyrektor TomTom Automotive. „Ta umowa jest dowodem, że światowej klasy rozwiązania TomTom mogą być zintegrowane z różnorodnymi systemami samochodowymi, by zapewnić użytkownikom doskonały komfort użytkowania nawigacji”.
Informacja:
Usługi TomTom Traffic & Travel Information będą dostarczone do pokładowych systemów nawigacyjnych poprzez połączenie ze smartfonem i zakodowane jako standardowy TPEG poprzez IP, korzystając z technologii lokalizacyjnej OpenLR.
Produkty TomTom oparte są na: cyfrowych mapach, modułowym oprogramowaniu nawigacyjnym oraz usługach connected takich jak TomTom Traffic.
Link do strony artykułu: https://wm3.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/hyundai-motor-europe-wybral-serwis-tomtom-live